Tuesday 12 March 2013

Perasaan Ini...

As salam Korang....


Kadang kadang perasaan x boleh nak jangka..
Ia akan menjadi baik pada kita dan kadang kadang sebaliknya..
Semua sebenarnya bergantung pada nasib badan sendiri..
Kalo rezeki kita dapat hal2 yg mengenbirakan pada hari itu..
Maka baik2la perasaan kita..
Dan jika sebaliknya..
Maka kita tahu sendiri ape yg akan kita hadapi..

Sebenarnya sebagai manusia biasa..
Yang hidup serba serdahana ini..
Aku cuma mahukan hal2 yang biasa2 sahaja...
Dan melalui hari2 dgn biasa2 sahaja..
Mohon agar dipermudahkan urusan ku setiap hari..
Tidakla aku mahu jalan singkat..
Ataupun peluang utk aku melepaskan rutin harian ku..
Kerana bagiku,apabila aku melakulan semua ini..
Tanpa menyusahkan dan membebani sesiapa sahaja..
Maka tidakla nanti dikemudian hari timbul hal yang tidak diingini...
Kerana aku faham jika ia terjadi..
Hari2 yang aku lalui ini tidak akan jadi biasa2 lagi..
Tetapi akan jadi luarbiasa dr sebelumnya..
Dan paling teruk PERASAAN ini akan terusik..
Dan akan sakit,pedih,jauh hati dan merajuk membawa diri,,
Jadi baikla kita jaga sahaja PERASAAN ini agar tidak memakan diri sendiri..

No comments:

Post a Comment