Saturday 23 March 2013

Di pagi sabtu..

Hoih..pagi2 dah wat aku sentapp..
Ape yg menyentapkan tu korang toksahla tanya..
Perkara biasa je pada aku..
Benda mkn tahun dah babe..
REDHOOOO..

Arini aku xde plan ape pun..
Anak2 sume mak sedara belah daddy dia amik smlm..
Its gonna be long holidays to them la as school holiday pun a week kan..
So tinggal aku bersama ecad kesayangan sahaja..
Daddy dia pun cuti pjg gak because dia mmg cuti ikut cuti sekolah..hurmm..

Dekat umah skrg kan korang..
Byk je keje2 aku tertangguh..
Lipat kain,basuh bju2..mop sapu sume tu mmg ari2 la..
Kasut sek anak2 pn kena basuh gak tu..
Tapi right now,mood xdela..
Later2 kalo mood mari,aku watla slow2..

Ingat japgi nak kuar beli susu ecad..
Habis dah stok..
Seminggu satu pek..
Kuat menyusu anak aku ni..
Tengokla,aku nk roger2 spe2..
Kot2 boleh join ke kan..
Kebosanan ni..

Ooh lupa..aku pun kena bank in payment kat stokis aku..
Almaklumla,keje part time on9 biznez cam aku ni,sale bukan bole jangka..
Time ada tu ada,time xde berhari2 xde customer order..
But its ok,its my part time,nk cr duit sampingan utk ank2 jer..
Kalo ALLAH da tetapkan rezeki tu ada,insyallah ada kan uolss..

Okla,got to go now..nk mandi dulu while my ecad tdo..
Korang layan pics seketol aku up ni ye..hehehe

Rindu sudah dekat hulubalang aku dua org ni..:)

No comments:

Post a Comment