Sunday 10 March 2013

hi koranggggggg...

pagi ni aku rasa segar n ceria sikit..better la than yesterday..huhu
mana x nya kan,aku tdo jam 8 kot..giler kentang awal..
hahahaa..pe nak buat kan..aku kebosanan..my 3 f kt kg dia lagi..
pagi ni aku wat bekpes macaroni goreng n teh o panas..
okla..kenyang jugak..
sambil2 tu aku jalankn mesin basuh..tggll lagi satu trip je coz last nite ada org tebus salah pi basuh bju n sidai..sape la tu...
ni aku bru pas tdo kan muchuk sorang tu..
ada masa sikit aku post satu entry..
maybe dlm tengahari sikit aku nk pi amik the 3 'f'' kt umah atok dorang..
tomolo kan da start skol,better blk awal leh prepare kot2 ada homework ke ape kan..
aku kan terasa blog aku ni mcm ada sikit kebosanan sbb aku xpost pic..
aku xde kamera la weiii..
tggula kot2 ada rezeki aku leh beli kamera..
bykla aku letak pic kat sini..
msti korang smpi muntah2 nnti tgk..hahahah
okla gtg..nk ampai baju ni..chowwww..

No comments:

Post a Comment