Tuesday 26 March 2013

Lori terbalik di pagi hari..apakah??

Hey uols..

Cmne arini ada baik?
Hope korang baik2 je..jgn jd cam aku..*tetiba
Pagi ni aku gi keje cam biasa..
Adalah lewat sikit,ate xyah anta budak sek kan..

Pagi2 ni cam biasa..aku msti kena virus attack..
Cisss bedebah ko kuman najis,boleh x jgn ganggu hidup aku pepagi..
Pi kaco org lain eh..*wat2 paham dah

Eh,bukan aku nk cite pasal lori terbalik ke??
Meraban2 dah ni..hewhewhew..

Pagi td aku lalau jln biasa..
Jln belakang.
Pada yg xtahu,jln belakang yg aku lalu adalah spt ini..
BDR BKT PUCHONG-PUCHONG PRIMA-TMN MAS-KG LOMBONG-JLN KEBUN..
tahu?xtahu?buat2 tahu jer..gi la google maps..:P

Cite pasal lori,aku masuk je kg lombong,tgk ada keje2 baik pulih jln..
Bagusla,jln rosak cpt baiki..
Xdela bmw 8  series mak jemah bergegor2 lalu situ kan..huahuahua..
Betul2 je dpn aku,time aku nk jln,time tu laa lorry nk memuntahkan pasir2 kt jln..
Entah cmne,pemandu dia yg sengal or tukang bg arah yg sengal,
Leh lak lorry tu hampir terbalik,sib baik senget je..xsempat nk muntahkan isi perut dia.
Habis semua pasir kuar kot tepi..
Nampak gak deme2 bertekak sambil tgn memasing dok naik2,tunjukk itu ini..

Aku dahla lambat,lory da terbalik tengah2 jln..
Aku pun stop jap..
Tggu ler arahan kan,kang buat2 jln gak xpasal kena sound dgn abg lori..
Dekat 10 min aku pose kat situ..xde gaya cam abg2 tu nk bg signal bg aku lalu kot tepi2 tu kan..
Aku budget leh je lalu celah2 tu..
Tgk belakang kemain byk keta dah beratur..
Agaknya abg lory tu pn dah cuak takut kena maki kan dgn org sume..
Di pn adjust2 sikit pasir kat tepi kasi keta2 lalu..
Perghhhhh,sib baik ada tanah sikit keta leh lalu,tu pun sipi2 je dekat dgn lory..so scary..
Aku ada amik gambo tau..tp dr jauh ler..
I is malu nk amik depan2..hahaha
layannnnnnnnnnn......

Aku dpt lalu yg belah kiri tu..jln tu lembik tau..deme2 ni dah letak pasir sikit..hehehe

No comments:

Post a Comment