Saturday 9 March 2013

Pagi di hari sabtu

haihhhh..pagi2 da godek2 blog aku ni..
try coding sna sni smpi berpinar mata den..
arini aku bosanla weiii..
what to do ar??aku tggl dgn bby je ni..ank2 yg lain tdo kt umh atoknya..
nk kemas umh,feel x mari lagi..
ingat nk wat bekpes..
nk masak per?
nasi balance dinner mlm td ada lagi..
buat nasi grg pn ok kot..blasah je la..mkn sorang pn kan..janji konyang..
arini besday ank buah aku..bru mlm td along wassap aku gtau..
lambar ler ko bgtau pun.the kids bkn ada sni,mereka kat kg nun..
susah2 nanti aku gi ler melepak kat umah akak aku..
xde la bosan n merapu sengsorang kt umah kan..
korang tnya mana en suami aku kan..ala,sure korang tertanya2 tu..hehehe
dia bz,manjang bz..nk2 weeken..byk sgt urusan dia..kalah Najib dah..aptb!!

No comments:

Post a Comment