Monday 11 March 2013

di subuh pagi isnin

as salam korang....

pagi ni aku bgn kul 5.30 and langsung x boleh nak tido balik..
maybe mlm td tdo awal sebab kepenatan setelah pulang dr byk tempat..huhuhu
smlm after amik my kids from umah atok dorang aku shoot pulang kejap umah org tua aku..
actually yesterday besday niece aku yg same age dgn my eldest hero..
mana aku nk tahu kan they all sume tggu aku nk celeb sesama..
sampaikan adik aku masuk keje lambat sbb tggu aku dtg..
yg aku tahu dia kata nk ponteng..
ngam2 soi aku smpai adik aku pn da pi keje..
ohye,bapak aku xde..dia gi jakarta dgn geng2 dia..
mak aku lak ke melaka..
but then yesterday adala mak aku drop by,tapi shoot blk ke melaka coz ada hal..
smpi umh org tua aku hanya ada family aku n family kak long..
so aku decided la kt akak aku ajak pi aeon bukit rimau potong kek kat sna and boleh makan sekali kan..
and for your information,adik aku ada 2 org keje sna..
sorang tu customer service,yg sorang lg maintenance dept..
so,kesana la kami last nite..
the kids sukala kan sbb ada tempat games tu sume..
ngam2 lak sebelah food court yg kami duduk tu..
so kami potong kek kt sna je..
aku orderla sizzling yee mee with egg..
oiii..x sedapla..kuah cair,mushroom xfresh..ayam keras..
ape ni..xle masuk..serius..
bukan aku je xckp xsedap..akak aku n husben dia pn order yg sama..
sume dok nyesal2 beli..
for me la kan..sizzling yee mee kat tesco bkt puchong its much more better la setakat ni..
dah habis mkn sume..kami pun gerakla blk..
mkn xsedap..masa xcukup..aptb!!hehehe

No comments:

Post a Comment