Monday 18 March 2013

Alkisah Birthday Nur Fasha Irdina (Part 1)

As salam koranggg,

Okey,arini aku nk share story2 ttg besday anak dara aku satu satunya,Nur Fasha Irdina Bt Mohd Imran.
Kat umah dia ni mmg ada banyak panggilan manja..
mak jemah,acha nina,kakak,eca,aca.mcm2 la..
Tarikh Birthday dia adalah 17/03/2010..
Aku lahirkan dia tepat pukul 8 pagi camtu di HB TAR KLANG..
Dari start aku tahu yg aku pregnant sampailah saat melahirkan si dara ni
memang mcm2 dugaan aku tempuh satu persatu
xkirala dugaan mengandung ke,dugaan hidup ke semua ada..
tapi tetap ku tahan jebattttt..hahahaha

dari tahun ke tahun ank dara ni membesar dgn sihat sempurna,alhamdullilah..
walaupun dia agak manja,byk mulut,garang n sikit2 jd neng yatimah..
tapi tetap dia menjadi buah hati kesayangan dlm keluarga kami..
kiranya penyerila sbb anak2 aku yg lain pun semuanya boy..
jadi karektor anak dara ni bercampur2..kadang gegirl kadang boyishhh..hehe

aku memula plan memang nak wat something utk besday acha thn ni..
tapi dari ari ke ari aku ajak daddy dia survey tempat n plan acaner nak sambut tapi hampa..
mana xnya,blk keje je,asal nk gi survey
kalo xhujan ada je askar anak yg demam..
ada satu ari ok lak,tapi daddy dia lak xok..huhuhu
abis acaner kan
family dok tnya2 ada plan x nak celeb besday acha..
aku cam biasala no answer..

beria2 aku nk buat kek n masak segala..
tapi on saturday,daddy dia ada byk hal lak..
terusla down mood aku..:(

tapi on sunday time kami kemas2 rumah sume..
tgk mood daddy dorang cam ok jer..
aku perhatiii je dia tlg2 kemas bilik,
cuci both kipas kat bilik2..
mandikan anak..
eh oklak..
aku pun apalagi..terus tnya la kan..
kot2 dia setuju..

korang,,aku sebenarnya nk wat besday acha tu kat lakeside pullman,putrajaya..
sebabbbbbb,dekat n rileks kat situ..
anak2 pun boleh main2 air kan..
asyik lepak taman je..bosanla..

okla..aku sambung part two ekk..
korang tggu cite aku cmne aku plan emergency besday celebration ni..
huhuhuhu..hoping that this time aku upload skali story dgn pic...hahahaha
okla nak wat keje ni..

see u when i see u..

No comments:

Post a Comment