Thursday 28 March 2013

Hujan oh hujan..

Hi koranggg..

Aku ni kat umah mak aku,menunggu nk blk ke Puchong..
Hujan lebat xle nk bergerak..
Meme ler bwk keta,tp kalo hujan siap pakej petir guruh sume mak jemah mmg xberani uolsss..

Ape aku nk story2,ptg2 cenggini yer..
Hurmmm...korang msti tertanya cmne rupa mak jemah LIVE AS SIMPLE AS POSSIBLE ni kan..hahaha*perasan

Korang wat2la tertanya,semangat sikit aku nk tepek pic aku dkt blog nie..
Kalo x aku segan byk kot nk tepek muka aku kt sini..
Bukan ape,mak jemah ni seduuuuuu je rupa parasnya...huhuhuu
Btw,uols layanla beberapa pics yg mak jemah main cilok je dr folder mak jemah..
Tengok dgn berhemah ye..jgn menjuih muncung tu..xbaekkk tau!!hahahah

dekdek dekat old town georgetown

anak dara aku kalo soh wat muka garang cmni la rupenya..hehe

them at genting highlands baru2 ni..

last gambo makanan..lame dah aku xmasak sejak cuti sek ni kalo x ari2 msti masak..:)

No comments:

Post a Comment