Wednesday 15 May 2013

Tiada cerita menarik uols..

Hoihoihoi...


Arini aku rasa masa cpt jer berjalan..
Sebab arini aku pi sana sini kot..
Jap aku recall balik aku watpe dari pagi tadi..

- Hantar anak sekolah
- Hantar anak yang lagi dua orang umah nenek
- Sementara tggu bank bukak,mak aku ajak gi bekpes
- Pergi Maybank cash cheque company
- Pergi CIMB bank in payment supplier
- Balik opis email bank payment
-Keluar gi Public Bank collect return cheque and bank in cheque supplier
-Masuk opis sebelum tu singgah beli air and cengkodok pisang

Pastu wat quotation..bla bla bla...
Penat tu idok le tapi syok gak kadang2 bila masa berjalan cpt mcm ni kan..
Okla,xde mende lagi nk cite..
Kat opis ni ada transportation punya staff dtg tgh discuss dgn boss..
Opis aku nk pindah lagi 2 bulan uols...
Banyak le keje aku nk packing2 ni uols...


No comments:

Post a Comment