Friday 31 May 2013

Lunch di Mcd sambil cod felinna pmcvc

Hi sume...

Aku arini bwk laki dtg opis,boleh ker..aku boleh kan ajer..hahaha
Takdela,kan opis aku nk pindah this month,so aku mintak tlg En Suami pack2 brg dlm kotak..
Why?takde pekerja kat company tu ker leh buat..tak kan laki ko yang buat?dapat gaji ke dia?
Jawapan dia aku tak leh jawab..hahahaha
Memang takde sape nak buat uols,aku je kena buat packing2 file ni..
So,aku mintak tolong En Suami since dia free kan..
Aku belanja la dia ape yang patut nanti..hahahah

And lunch time tadi,aku gi mcd..jumpa member..
Dia ni memang  regular customer aku punya biz on9..
So tadi dia ada order felinna pmcvc satu..
Aku pass la kat dia kan..sekali harung senang..
Hope serasi la pmcvc tu bila dia consume nanti..heheh

Urmm..petang ni nak balik umah mak ambik anak2..
Ingat nak gi uptown shah alam la cari baju sikit..esok ada reunion sekolah..*alasan haha
Aku takde baju yang cantik leh pakai uols..
Semua baju tak up to date je..macam makcik2 sgt..hahaha*alasan haha

Okla la,out dulu..anything aku taip2 lagi..daaaaaa

No comments:

Post a Comment