Thursday 30 May 2013

Kebosanan

Hi sume..

Aku kebosanan kat opis ni..
Today aku xdrive..En Suami bawak mr white..sebab dia takde transport..
Tapi ni la masalahnya kalau berjanji dengan orang yang susah nak punctual..
Memang jadi patung cendana la aku and menerima pelbagai alasan yang sebenarnya alasan semata..u know what i mean kan..
Tapi takpela,tunggu pun dalam opis bukan tepi jalan..so i is redha saje..huhuhu..

Hurmm..esok dah jumaat..lusa sabtu..
Until now aku takde plan apepun nak jalan2 kemana bawak anak2 since cuti sekolah kan.
Or lebih tepat memang aku baik En suami tak pernah plan awal2 untuk kemana pun..
Biasanya ia akan terjadi kalau En suami yang bukak mulut..
Sebab ape,sebab aku penat nak suggest itu ini tapi takde respon dari En suami..
So,since that aku just follow the flow la..
Ada gak sometimes aku hint2 En suami,tengokla uols kalau mood ok,adalah..kalau x,kelaut la..heheh

Haishhh..sebenarnya,nak berjalan pun bukan best uols..
Kami ni transport bukan ada yang steady and selesa sangat..
Setakat nak gi kerja tu bolehla harapkan mr white aku..
Kalau nak gi bercuti or jalan2 jauh ni memang tak confidentla nak bawka mr white..
Bilala agaknya ada rezeki nak beli kereta baru..
Tapi kan uols,aku takdela teringin sangat pun nak beli kereta..aku lebih teringin nak beli rumah..
Kos rendah pun ake xde hal..as long ada rumah sendiri..
Ukur baju badan sendiri katanya kan..

Hoihoihoi..dah dekat pukul 7 ni uols..
Kat luar tu semakin nak gelap..i is takuit sikit..
Malas dah aku nak call2 Encik suami tanya dia kat mana..
Da ponek raso eh nak membebel2,rungut..dah xkoso den nak melayan..
Tunggu je la kan..

Okla uols..aku nak bersosial di fb jap..
Ada masa aku story2 lagi ye..byeeeeee...

No comments:

Post a Comment