Thursday 11 April 2013

Maaf sangat2 ye blog kusayang....

Heyyyoooo..

Amboi ita,heyyo la sgt..bg salam dulu la baru beradab sikit..apada..hehehe
Sorry sgt kat blog kesayangan aku ni..
Dah lama ku abaikan dia..kalo x ari2 ada je benda aku nk luah,hentam,tunjuk perasaan..kahkah
Actually aku bz  penat je 2 3 menjak ni..
Anak2 xsihat,keje pun tunggang langgang..
Life aku cam biasa la hampeh sokmo  ada up n down..xde la statik gitu je kan..

Btw,aku ada benda nk share2 dgn uols sume *budget blog juta2 org baca
Nanti aku cite ek..
Wat masa ni material pn xdok,pic pun xdok..
Nak cite pun xbest..

Okla,korang..
Ada masa aku story2 lagi la cite mengarut  pasal renovation in progress 2..
Pasal sambutan besday Nur Fasha Irdina 2..
And apelagi ek yg aku promise nk updated??
Xpela,teringat nanti,bila2 aku post ek..
Buhbyeeeeeeeee......

No comments:

Post a Comment