Friday 19 April 2013

Happy Birthday To Me!!!!

Hi uolsssss...

Today besday iols tau..yg ke 31st katanya..
Muda lagi x?opcoz muda belia lagi..hakhakhak..
Perasaan dikala umo mengingjak ke angka 31 ni pun biasa2 je..
Banyak benda xachieve lagi,atau pun lebih tepat satu benda pun xachieve lagi..
Tapi aku harapkan tahun ni adala perubahan dan aku aim utk mendapatkan sesuatu..
Insyallah..mudah2an ALLAH permudahkan semuanya..aminnn

Semalan husben aku wat surprised uols..
Dia kejutkan aku kul 12pm kt bilik siap bwk kek n pasang lilin gitu..
Tanjat gegirl tau..ialah,before this dia bkn cmtu..biasa dia wish je kot..hakhak
Sgt2 terharu n rasa disayangi gitu,husben iols bkn jenis romantic..
Lupa lak dia siap belikan cheesetart fav iols lagi tu..sayang berganda2 ni..:P
okla uols..ckp byk2 pun idea yilekkk..
Nanti aku soksek lagi ye..daaaaaaaa

cake from him last nite..sweet kan..siap love lagi tu..:)

blueberry cheesetart..sgt terharu okeh..yelah,org jarang dpt kan..huhu

No comments:

Post a Comment